۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۶۰۶۷
کمالی پور در گفت‌وگو با رسا:

مجلس حامی نیروی قدس سپاه است | سپاه قدس از اسلام و انقلاب صیانت می کند

مجلس حامی نیروی قدس سپاه است | سپاه قدس از اسلام و انقلاب صیانت می کند
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با قدردانی از زحمات و خدمات نیروهای جان بر کف سپاه به ویژه سپاه قدس تأکید کرد که نیروی قدس از اسلام و انقلاب صیانت می کند.
یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه و نیروی مقاومت قدس یکی از ارکان مهم نظام است که خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران از ارزش‌های کشور دفاع می‌کنند و در این راه شهید می‌شوند برای اینکه ناامنی به مرز‌های ما رسوخ نکند.

وی تصریح کرد: کشور در شرایط کنونی در دو جنگ اقتصادی و نظامی با دشمن قرار دارد و باید برای جلوگیری از ورود متخاصمین به اقتصاد و مرز‌های کشور؛ اقدامات مقاومتی و دفاعی را انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: پرسنل سپاه قدس با تلاش‌های شبانه روزی در راستای حفاظت از اسلام و انقلاب، صیانت از نظام و کشور در خارج از از مرز‌ها فعال هستند و نقش پررنگی نیز در حفظ امنیت، صیانت و حفاظت از نظام و انقلاب داشته‌اند.

کمالی پور با اشاره به اهمیت فعالیت سپاه قدس در بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: مجلس نیز اهمیت ویژه‌ای به سپاه قدس قائل است و در این راستا قانونی را به تصویب رسانده تا این نهاد جنبه علنی به خود بگیرد و بودجه اختصاصی نیز در اختیار داشته باشد. این رفتار وکلای ملت نشان دهنده اهمیت این نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه مثبت رهبر انقلاب به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه‌ای است که مردم نیز قدردان زحمات پرسنل جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات